KLACHTENREGELING

Van elke fysiotherapeut mag u verwachten dat deze probeert om zijn beroep zo goed mogelijk uit te voeren. Desalniettemin kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld. We zien graag dat u dit bij ons aankaart. Dit kan niet alleen voor u in het voordeel zijn, maar ook voor andere patiënten. Samen met u kunnen we aan een passende oplossing werken en nemen wij de klacht mee in verdere werkzaamheden, zodat het door u aangegeven probleem niet meer voorkomt. Als u niet alleen het gesprek met de desbetreffende fysiotherapeut aan wilt gaan, dan kunt u er ook voor kiezen om met een familielid of kennis langs te komen.

Indien een persoonlijk gesprek niets oplevert, dan kunt u kiezen om naar het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie (KNGF) toe te stappen. Bij deze organisatie kunt u een bemiddelingsgesprek aanvragen. Voldoet het resultaat van dit gesprek niet aan uw verwachtingen of ziet u op om weer met de fysiotherapeut in gesprek te gaan, dan is er nog het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG).